

Az IVM eszközkiadó automata rendszerei belső vállalatirányítási rendszerre optimalizálható innovatív fogyóeszköz kezelő megoldást nyújtanak. Az eszközkiadó automaták segítségével csökkenteni tudja költségeit, szabályozható készletkezelő rendszer kialakításával, így több területen is jelentős megtakarítást érhet el.
Részletes adatokhoz jutva nyomon követheti és kontrollálhatja az eszközök felhasználását. Az anyagok így mindig rendelkezésre állnak ott, ahol a legnagyobb szükség van rájuk, mégis kiküszöböli a pazarlást és ellenőrizhetővé teszi a felhasználást. Az IVM által kifejlesztett SaveLog rendszer lehetővé teszi a valós idejű adatok követését és elemzését, ami segít az ügyfeleknek a hatékonyabb döntéshozatalban és a folyamatok finomhangolásában.
A különböző iparágak számára kínált megoldások közé tartozik például a gyártás, az egészségügy, az informatika és az építőipar, amelyek mindegyikére egyedi kihívások jellemzőek. Technikai kivitelezése a helyszíni adottságok és az egyedi igények szerint egyszerűen megvalósítható. Az automaták kihelyezése számos konstrukcióban történhet. Minden automata többnyelvű szoftverrel és kezelőpanellel ellátott. A rendszerek 24/7 elérhetőséggel rendelkeznek.
A SavePro az IVM egyik spirál mechanikájú automatája, kiváló választás a gyártásban használatos termékek, eszközök tárolására és elosztására. A SavePro-t olyan cégek számára ajánljuk, amelyek sokféle gyártási és munkavédelmi eszközt használnak és azokat folyamatosan és egyszerűen szeretnék elérhetővé tenni munkatársaik számára.
A SaveSpring az egyik legsokoldalúbb ipari disztribúciós automata. A SaveSpring három alapvető funkcióval rendelkezik: termékek egyszeri kiadása, eszközök kölcsönzése és nyomon követése, valamint használt eszközök visszavétele (begyűjtésére). A visszavétel funkció a használt vagy szennyezett termékek gyűjtését és tárolását teszi lehetővé. Egy termékhely például beállítható csak kiadásra, míg egy másik csak kölcsönzésre és a kikölcsönzött eszköz későbbi visszavételére. Az automata az összes felhasználói tranzakciót rögzíti, amelyek utólag is visszakereshetők.
A SaveReTurn a használt, szennyezett eszközök ellenőrzött, felhasználóhoz kötött visszavételét biztosítja. A SaveReTurn jelenleg a következő egységekhez (SavePro, SaveBox Control Unit) kapcsolható kiegészítő egység, tehát működését a főegység szoftvere irányítja. Mind a termékfelvétel, mind a visszahozatal teljeskörűen ellenőrzött folyamat, így arra is lehetőség van, hogy az újabb eszközök felvételét a használt eszközök leadásától tegye függővé vagy korlátozza az egy tranzakcióval hozzáférhető eszközök számát. Természetesen a visszavétel önmagában is működtethető, nem szükséges semmilyen más tevékenységhez kötni. A SaveReTurn fotót készít a visszahozott termékekről és azt a felhasználó adatbázisában rögzíti, így a termék visszahozatal teljes egészében ellenőrizhetővé válik. Egyszerre több eszközt is képes visszavenni azonos típusú termékből.
A SaveRent rendszert gyakran használt, értékes eszközök és műszerek tárolására, kiadására és visszavételére tervezték. A SaveRent minden egyes kölcsönzést és visszavételt az adott dolgozóhoz kapcsolva rögzít, illetve a tárolt eszközök műszaki paramétereit (állapot, garancia stb.) is folyamatosan vezeti, így a felhasználó egy kattintással ellenőrizheti bármely eszköz hollétét és állapotát.
A SaveBox tárolószekrény-típusú disztribúciós automata rendszer, amely egy központi irányító egységből (SaveBox Control Unit) és hozzákapcsolt különböző méretű és számú tároló egységből (SaveBox-okból) áll. Az alkotóelemek tetszőlegesen, egyedi igénynek megfelelően állíthatók össze, legyen szó nagy méretű, nehezebb vagy törékeny termékek tárolásáról vagy – az extra opcióként kérhető mérleg segítségével – apró, ömlesztett áruk 100%-ban kontrollált kiadagolásáról.
A személyhez kötött, egy alkalommal történő termékfelvételt – például egy új munkatárs számára a welcome package eljuttatását – a SaveFlex tárolószekrény típusú automata teszi lehetővé. A kiadni kívánt eszköz behelyezhető az automata meghatározott rekeszébe, majd hozzáférést adva munkatársának, aki erről értesítést kap és felveszi az eszközt. A Flex kiváló megoldás meghibásodott eszközök cseréjére, javítására vagy eszközök egy személyhez kötött kiadására.
A SaveTerminal nem más, mint a Savelog egy funkciója, amely képes egy raktárat egy virtuális automataként kezelni. A SaveTerminal a dolgozók számára egy speciálisan kialakított kijelzőn keresztül érhető el amelyet a gyártási területen belül elhelyezve a dolgozók azonosítást követően használhatnak. A SaveTerminal-on a dolgozók kiválaszthatják a raktárban lévő termékek közül a számukra szükségeseket amelyeket a raktárostól rövid időn belül fel is vehetnek. A SaveTerminal API-n keresztül beintegrálható az ERP rendszerbe, így néhány kattintással olyan funkciók is elérhető válnak, mint az automatikus utánrendelés vagy egy-egy termék távoli megrendelése.

